תקנון, מדיניות פרטיות ומדיניות השילוח

  • ‏תקנון האתר – PINKOISRAEL.CO.IL (להלן: האתר)
    ‏מפעילת האתר – רגולסקי קסניה, ת.ז. 345301717 (להלן: המפעילה

    ‏(להלן: "התקנון")

    ‏1. כללי
    ‏1.1. האתר הינו בבעלותה של המפעילה אשר פרטיה מופיעים לעיל.
    ‏1.2. כותרות הסעיפים משמשות לצורכי התמצאות ונוחות בלבד ואין להשתמש בהן
    ‏לצורכי פרשנות הוראות התקנון.
    ‏1.3. תקנון זה מהווה את ההסכם המלא בינך המשתמש לבין המפעילה בכל הקשור ו/או
    ‏הנובע מהשימוש באתר.
    ‏1.4. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש באתר. עצם השימוש באתר לרבות גלישה,
    ‏ביצוע הזמנות וכד' מהווה הסכמה לתנאי התקנון המפורטים להלן ולתנאי התקנון.
    ‏עצם השימוש באתר כאמור מהווה גם הצהרה כי המשתמש מודע להוראות התקנון
    ‏וכי לא תהיה לו ו/או מטעמו כל טענה, דרישה או תביעה כלפי המפעילה בקשר עם
    ‏האתר למעט במקרים של טענה להפרת תנאי התקנון ע"י המפעילה. במידה ואינך
    ‏מסכים להוראות התקנון, לרבות ובמפורש הוראות סעיף זה, אנא המנע מהשימוש
    ‏באתר ו/או פנה אל המפעילה באמצעות פרטי הקשר המפורטים להלן על מנת לקבל
    ‏סיוע שלא באמצעות האתר.
    ‏1.5. המפעילה רשאית לשנות את הוראות התקנון מעת לעת על-פי שיקול דעתה הבלעדי
    ‏ללא כל התראה או הודעה מוקדמת, כאשר התקנון המתוקן כאמור יפורסם במקום
    ‏תקנון זה. על כן מומלץ לחזור ולעיין בהוראות תקנות זה מפעם לפעם, והמשך
    ‏השימוש באתר יהווה הסכמה לכל שינוי כאמור בתקנון.
    ‏1.6. השימוש באתר ובתוכנו הינו כפי שהוא (AS IS), ללא כל אפשרות של שינוי או
    ‏התערבות מצד משתמש כלשהו, והוא לצרכיהם הפרטיים של המשתמשים בלבד.
    ‏חל איסור מוחלט להשתמש באתר ו/או בכל חלק ו/או כל תכונה שלו למטרות
    ‏מסחריות ואין להשתמש בתוכנו או בכל חלק ממנו לצורכי העתקה, שינוי, שידור,
    ‏הצגה, פרסום, העברה, מכירה או הפצה בכל דרך שהיא למעט אם נתקבלה
    ‏הסכמה מפורשת ובכתב של המפעילה לכך.
    ‏1.7. כל המצגים, התמונות והתיאורים באתר לא נועדו אלא להמחשה והתרשמות בלבד
    ‏ואין לשייכם למוצר או דגם ספציפי, אלא אם צוין כך במפורש. כן מובהר כי לא כל
    ‏המוצרים ולא כל הדגמים זמניים במלאי המפעילה.
    ‏1.8. עצם השימוש באתר מהווה הסכמה של המשתמש לכך כי רשומות המחשב של
    ‏המפעילה בדבר הפעולות המתבצעות באתר תהוונה ראיות לכאורה לנכונות תוכנן.
    ‏1.9. הוראות התקנון חלות על כל שימוש באתר, בשירותים הכלולים בו ובתכונותיו,
    ‏באמצעות כל מכשיר תקשורת, לרבות אך לא רק מחשב נייח, מחשב נייד, טאבלט,
    ‏מכשיר טלפון חכם ("סמרטפון"), מחשב כף-יד מכל סוג ומין, לרבות אם באמצעות
    ‏רשת האינטרנט או כל אמצעי תקשורת ו/או חיבוריות אחר.
    ‏1.10. בתקנון זה פנייה למין אחד כוללת פניה לכלל המינים ולשון יחיד כוללת את הרבים
    ‏ולהיפך.
    ‏2. תנאים לביצוע רכישות דרך האתר

    ‏2.1. רק אדם פרטי ואמיתי (פיזי), מי שמלאו לו 18 שנים והינו כשיר לבצע פעולות
    ‏משפטיות מחייבות, רשאי לבצע רכישות דרך האתר.
    ‏2.2. למען הסר ספק, שימוש באתר וביצוע רכישות בו באמצעות תוכנת מחשב כלשהי
    ‏(לרבות "בוטים") ו/או ע"י תאגיד – אסורים בהחלט. לרכישות ע"י גופים שאינם
    ‏אנשים פרטיים (כגון חברות) ולשיתופי פעולה עסקיים כלשהם יש ליצור קשר עם
    ‏המפעילה באמצעות פרטי הקשר המופיעים בתקנון זה להלן.
    ‏2.3. ככל התשלום עבור הרכישה מבוצע באמצעות כרטיס אשראי, המשתמש מצהיר
    ‏בעצם פעולתו זו כי הינו בעל כרטיס האשראי או קיבל את הסכמתו המפורשת של
    ‏בעל כרטיס האשראי לעשות בו שימוש, וכי כרטיס האשראי הונפק כדין ע"י חברת
    ‏כרטיסי אשראי הפעילה גם בישראל.
    ‏2.4. המפעילה שומרת לעצמה את הזכות למנוע גישה לרכישות ו/או לבטל רכישות אשר
    ‏נעשו תוך כדי הפרת כללי התקנון ו/או של משתמשים הפועלים בצורה שאינה
    ‏הולמת או המנסים לפגוע בפעילותו התקינה של האתר ו/או לעשות בו שימוש לרעה
    ‏בכל דרך שהיא.
    ‏3. רכישת מוצרים
    ‏3.1. בכפוף לתנאי המפורטים בסעיף 2 לעיל על סעיפי המשנה שבו, המפעילה תאפשר
    ‏למשתמשים העומדים בתנאים המפורטים בסעיף 2.1 לעיל, לרכוש מוצרים
    ‏באמצעות האתר. סך הפעולות הדרושות לרכישת המוצר החל מאיתורו באתר ועד
    ‏לקבלתו בפועל על-ידי הרוכש (המשתמש) או חלק מפעולות אלה תקראנה להלן
    ‏"הזמנה".
    ‏3.2. על מנת לבצע הזמנה של פריט כלשהו או של מספר פריטים, יש לבחור תחילה את
    ‏הפריט הרצוי, וכן לבחור בצבע ובמידה (ככל שנתונים אלה רלוונטיים לפריט וניתנים
    ‏לבחירה).
    ‏3.3. לאחר בחירת הפריט/ים כאמור יהיה על המזמין למלא את הפרטים הנדרשים, אשר
    ‏עליהם להיות שלמים ומדויקים, לרבות: שם פרטי, שם משפחה, כתובת מגורים
    ‏מלאה ומדויקת, כתבת דואר אלקטרוני, מספר טלפון נייד וכן כל מידע נוסף הדרוש
    ‏לשליח על מנת לאתר את יעד המשלוח ופרטי אמצעי תשלום (בהתאם למפורט
    ‏להלן). על המזמין למלא את כל השדות אשר סומנו כשדות חובה, שכן אחרת לא
    ‏יהיה ניתן להמשיך בתהליך ההזמנה ולא יהיה ניתן לבצע אותה.
    ‏מסירת פרטים שגויים בכוונה ו/או ללא הרשאה עשויים להוות עבירה על החוק,
    ‏ונגד משתמש הפועל כאמור עשויים להינקט הליכים משפטיים פליליים
    ‏ואזרחיים.
    ‏3.4. אמצעי התשלום בהם ניתן להשתמש לצורך ביצוע הזמנות באתר הם:
    ‏3.4.1. כרטיסי אשראי
    ‏3.4.2. פייפאל (PAYPAL)
    ‏3.5. נתוני אמצעי התשלום אשר יימסרו על-ידי המזמין כמפורט לעיל לא יישמרו במלואם
    ‏(רק ארבע ספרות אחרונות של אמצעי התשלום) במאגרי המידע של המפעילה
    ‏וישמשו רק לצורך אותה הזמנה.
    ‏3.6. לאחר הזנת כל הפרטים הנדרשים על ידי המזמין כאמור לעיל, יאשר המזמין את
    ‏ההזמנה באמצעות לחיצה כל כפתור "רכישה" (להלן: "ביצוע ההזמנה"). בהתאם

    ‏לאמצעי התשלום שנבחר על-ידי המזמין, המערכת תבצע אימות ואישור הרכישה
    ‏באמצעות מערכת הסליקה הרלוונטית. ככל שההזמנה לא אושרה על-ידי חברת
    ‏האשראי או פייפאל, ההזמנה לא תבוצע. ככל שההזמנה אושרה על-ידי חברת
    ‏האשראי או פייפאל, תשלח לכתובת הדואר האלקטרוני אשר הוזנה על-ידי המזמין
    ‏הודעה על ביצוע ההזמנה (להלן: "אישור הזמנה"), אשר תהיה כפופה לזמניות
    ‏הפריטים במלאי.
    ‏3.7. למען הסר ספר מובהר כי כל הזמנה תאושר בכפוף ל:
    ‏3.7.1. אימות פרטי כרטיס האשראי / חשבון פייפאל אשר הוזנו ע"י המזמין וקבלת
    ‏המפעילה את אישור חברת האשראי או פייפאל לרכישה. ללא אימות ואישור
    ‏כאמור, ההזמנה לא תבוצע והחברה לא תהיה מחויבת כלפי המזמין לשמור
    ‏את הפריט במלאי.
    ‏3.7.2. זמינות הפריט/ים במלאי המפעילה במועד ביצוע ההזמנה. מובהר כי
    ‏המפעילה אינה מחויבת להחזיק מלאי של כל הפריטים לרבות במידות ו/או
    ‏בצבעים כאלה ואחרים המופיעים באתר. ככל שהפריט לא קיים במלאי,
    ‏המפעילה תהיה רשאית שלא לאשר את ההזמנה. מובהר כי המפעילה אינה
    ‏מתחייבת כי האתר מעודכן ומשקף נכונה את המלאי ו/או המבחר של
    ‏הפריטים בחנות, ולא מן הנמנע כי פריט/ים אשר אזל/ו מהמלאי עדיין יוצגו
    ‏כזמנים באתר. על כן, גם אם מוצר שאינו קיים במלאי טרם הורד מהאתר ואף
    ‏אם הופיע באתר כזמין בעת אישור ביצוע ההזמנה, החברה לא תהיה מחויבת
    ‏לספק את הפריט ו/או ההזמנה, ולמזמין לא תהיה כל טענה, דרישה או
    ‏תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין אם ישיר או עקיף אשר נגרם לו ו/או
    ‏לצד ג' עקב אי-אספקת ההזמנה כאמור. אין באמור כדי לגרוע מחובת
    ‏המפעילה להשיב למזמין כל סכום ששילם ככל ששילם בפועל או לבטל את
    ‏החיוב ככל שבוצע בפועל.

    ‏3.8. מחיר הפריט המופיע באתר בעת ביצוע ההזמנה הוא המחיר התקף ביחס לאותה
    ‏הזמנה. המפעילה רשאית לעדכן את מחירי המוצרים מעת לעת ללא כל הודעה
    ‏מוקדמת. ככל שמחיר של פריט כלשהו יעודכן בטרם השלמת ביצוע ההזמנה,
    ‏יחויב הלקוח לפי המחיר המעודכן.
    ‏3.9. לצורך משלוח ההזמנה אל המזמין, משתמשת המפעילה בשירותי חברת שליחויות
    ‏חיצונית. תעריפי המשלוחים יפורסמו באתר. המפעילה רשאית לעדכן את תעריפי
    ‏המשלוח מעת לעת לפי שיקול דעתה וללא מתן הודעה מוקדמת. תעריף המשלוח
    ‏המופיע באתר בעת ביצוע ההזמנה הינו התעריף התקף ביחס לאותה הזמנה, ואם
    ‏עדוכן טרם השלמת ההזמנה, יחויב המזמין לפי תעריף המשלוח המעודכן.
    ‏3.10. המפעילה רשאית להציע למבקרי האתר מבצעים, הנחות והטבות, וכן רשאית בכל
    ‏עת להפסיק מבצעים, הנחות והטבות כאמור ו/או לשנותם ו/או לעדכנם בכל אופן
    ‏שהוא ללא כל הודעה מוקדמת.
    ‏4. משלוח ההזמנות ומועדי האספקה
    ‏4.1. לאחר אישור ביצוע ההזמנה, המפעילה תשלח את ההזמנה לכתובת בישראל אשר
    ‏הוזנה בטופס ההזמנה ע"י המזמין (להלן: "המשלוח").
    ‏4.2. עם מסירת ההזמנה למשלוח, יקבל המזמין הודעת SMS.

    ‏4.3. ימי עסקים לצורך מניין ימי האספקה הינם ימים א' עד ה', לא כולל ימי שישי, שבת,
    ‏ערבי חג וימי חג.
    ‏4.4. המשלוח יבוצע ע"י חברת משלוחים חיצונית, לאזורים אליהם מגיעה חברת השילוח
    ‏החיצונית ובכפוף למדיניות חברת המשלוחים החציונית לרבות בכל הנוגע למועד
    ‏השילוח והאספקה.
    ‏4.5. המפעילה אינה אחראית על מועדי ביצוע המשלוח ו/או על עיכובים בביצוע המשלוח
    ‏של חברת המשלוחים המקצועית. במקרה בו המזמין הסכים כי משלוח ההזמנה
    ‏יונח ליד הדלת של המזמין או אצל שכן של המזמין או בארון החשמל הסמוך לדלת
    ‏בית המזמין, המפעילה לא תהיה אחראית לכל נזק ו/או אובדן ו/או נזק עקיף או
    ‏תוצאתי מכל סוג שהוא שייגרם למשלוח ההזמנה כתוצאה מכך.
    ‏4.6. המפעילה ו/או חברת המשלוחים רשאים לסרב לספק הזמנה לאזורים אשר הגישה
    ‏אליה מוגבלת מסיבות ביטחוניות. במקרים כאלה, אופן האספקה ועלותה יתואמו עם
    ‏המזמין טלפונית, אולם במקרים כאלה מועד האספקה יהיה בתוספת של עד 7 ימי
    ‏עבודה על המועדים המפורטים באתר ו/או ע"י חברת המשלוחים. למפעילה הזכות
    ‏לבטל הזמנה כאמור ככל ולא יימצא פתרון מעשי לאספקת המשלוח. במקרה של
    ‏ביטול כזה תשיב המפעילה למזמין כל סכום אותו שילם בפועל, ככל ששילם או
    ‏תבטל את החיוב ככל שבוצע בפועל.
    ‏4.7. במקרה בו פריט שהוזמן אזל מהמלאי והדבר התגלה רק לאחר ביצוע ההזמנה,
    ‏המפעילה תעדכן את המזמין בדבר חסרון הפריט ותעדכנו בדבר צפי לחזרת הפריט
    ‏למלאי, ככל שיש צפי כזה. במקרה כזה תהיה הן למזמין והן לחברה הברירה לבטל
    ‏את ההזמנה, בכפוף לחובת המפעילה להשיב למזמין כל סכום ששילם ככל ששילם
    ‏בפועל או לבטל את החיוב ככל שבוצע בפועל.
    ‏4.8. המפעילה לא תהיה אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקת ההזמנה במקרה של
    ‏איחור כתוצאה מכוח עליון ו/או מקרים שאינם בשליטת המפעילה, לרבות עקב
    ‏גורמים הקשורים בלקוח ו/או הנובעים מבקשותיו.
    ‏5. ביטולים והחלפת מוצרים
    ‏5.1. המזמין רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א –
    ‏1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן"). עיקרי חוק הגנת הצרכן יובאו להלן.
    ‏5.2. ביטול הזמנה ע"י המזמין לפני קבלתה אצל המזמין:
    ‏5.2.1. כל עוד לא סופקה ההזמנה למזמין ועד תיאום המשלוח, המזמין רשאי
    ‏לבטל את ההזמנה, כולה או חלקה, בדרך של הודעה בכתב (לרבות
    ‏בדוא"ל) ו/או בעל פה לשירות הלקוחות של המפעילה כאמור בסעיף 7
    ‏להלן (שירות לקוחות).
    ‏5.2.2. בוטלה ההזמנה כאמור בסעיף 5.2.1 לעיל, תשלח למזמין הודעת דואר
    ‏אלקטרוני המאשרת זאת, והמפעילה תחזיר ללקוח, תוך 14 ימים
    ‏מקבלת הודעת הביטול כאמור בסעיף ‎5.2.1 לעיל את הסכום ששולם על
    ‏ידו, בעת ביצוע ההזמנה. במקרה זה, המפעילה תהא רשאית לגבות
    ‏דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר ההזמנה שבוטלה, או 100 ₪, לפי
    ‏הנמוך מבין השניים.

    ‏5.3. ביטול לאחר קבלת ההזמנה אצל המזמין:

    ‏5.3.1. סופקה ההזמנה למזמין, רשאי המזמין לבטל את ההזמנה, כולה או
    ‏חלקה, בתוך 14 ימים מיום שסופקה לו, באמצעות הודעה בכתב ו/או
    ‏בעל פה לשירות הלקוחות של המפעילה כאמור בסעיף ‎7 להלן. למען
    ‏הסר ספק, לאחר 14 ימים ממועד קבלת ההזמנה, לא ניתן לבטלה.
    ‏5.3.2. במידה והמזמין הוא אחד מאלה: "עולה חדש", "אדם עם מוגבלות"
    ‏ו"אזרח ותיק", כקבוע בסעיף 14ג'1 לחוק הגנת הצרכן, רשאי המזמין
    ‏לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום ביצוע ההזמנה, מיום
    ‏קבלת ההזמנה אצל הלקוח או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים
    ‏האמורים בסעיף 14ג(ב) לחוק, לפי העניין, לפי המאוחר, בכפוף להצגת
    ‏תעודה מתאימה, ובכל מקרה הכל בהתאם ובכפוף לתנאים הקבועים
    ‏בסעיף 14ג'1 לחוק הגנת הצרכן.
    ‏5.3.3. המפעילה רשאית לעדכן את תעריפי ההחזרות מעת לעת ובלא צורך
    ‏בהודעה מוקדמת. תעריפי המשלוח החזרת פריטים, עד אשר יעודכנו
    ‏על ידי המפעילה, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, הינם
    ‏כדלקמן:
    ‏5.3.3.1. עלות משלוח של הזמנה (בחבילה אחת) שסכומה אינו עולה על
    ‏1,000 ₪ - תעמוד על 50 ₪ דמי משלוח לכל חבילה;
    ‏5.3.3.2. עלות משלוח של הזמנה (בחבילה אחת) שסכומה עולה על
    ‏1,000 ₪ יהיה ללא עלות משלוח (לחבילה אחת);
    ‏5.3.3.3. בוטלה ההזמנה בהתאם לאמור בסעיף 5.3 זה, תישלח
    ‏המפעילה למזמין הודעת דואר אלקטרוני המאשרת את ביטול
    ‏הרכישה, ועל המזמין להשיב את המוצרים למפעילה בכתובת
    ‏אשר פורטה ע"י המפעילה בהודעה הנ"ל בתוך 14 ימים ממועד
    ‏מתן הודעת הביטול או באמצעות תיאום שליחות מול שירות
    ‏הלקוחות של המפעילה, ובלבד שהמוצרים תקינים ולא נעשה
    ‏בהם שימוש, באריזתם המקורית, כשכל התוויות/תגיות עדיין
    ‏צמודות לפריט, כשהם שלמים ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או
    ‏פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג.

    ‏5.3.4. בכפוף להחזרת הפריטים כאמור בסעיף 5.3.3 לעיל, המפעילה תחזיר
    ‏למזמין, תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול כאמור בסעיף ‎5.3.1 לעיל
    ‏את הסכום ששולם על ידו בעת ביצוע ההזמנה). במקרה זה, החברה
    ‏תהא רשאית לגבות דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר ההזמנה
    ‏שבוטלה, או 100 ₪, לפי הנמוך מבין השניים.
    ‏5.3.5. ההחזר, כאמור בסעיף ‎5.3.4 לעיל, ייעשה באמצעות זיכוי כרטיס
    ‏האשראי או זיכוי חשבון הפייפאל – בהתאם לאמצעי התשלום אשר
    ‏שימוש לתשלום בהזמנה אשר בוטלה כאמור.
    ‏5.3.6. למען הסר ספק מובהר כי בביטול הזמנה כאמור בסעיף ‎5.3 לא יהיה
    ‏זכאי הלקוח להחזר דמי המשלוח ככל ששולמו על ידו.
    ‏5.4. ביטול או החלפה של מוצר כתוצאה מפגם או אי התאמה לפרטים
    ‏המופיעים באתר:

    ‏5.4.1. על המזמין לבדוק את הפריטים הכלולים בהזמנה מיד עם
    ‏קבלת המשלוח. ככל שמוצר נתקבל כאשר הוא פגום או שהמוצר
    ‏שנתקבל אינו תואם את התיאור אשר פורסם באתר, על הלקוח לפנות
    ‏לשירות הלקוחות של המפעילה בהתאם לפרטים המופיעים בסעיף 7
    ‏להלן בהזדמנות הראשונה לאחר גילוי פגם ו/או אי-התאמה כאמור לעיל,
    ‏אך לא יאוחר מאשר בתוך 14 ימים מקבלת הפריט בצירוף תיאור הפגם
    ‏ו/או אי-ההתאמה. ככל שהמפעילה תמצא, על-פי שיקול דעתה הבלעדי
    ‏כי הפריט אכן פגום ו/או אינו תואם את תיאור הפריט באתר (להלן:
    ‏"הפריט הפגום"), יוחלף המוצר או תבוטל רכישתו, על פי בחירת
    ‏המזמין.
    ‏5.4.2. במקרה בו המזמין יבחר לבטל את רכישת הפריט הפגום, יחולו
    ‏ההוראות הבאות:
    ‏5.4.2.1. המפעילה תשלח למזמין הודעת דואר אלקטרוני
    ‏המאשרת את ביטול הרכישה, והמפעילה ו/או מי מטעמה ייצרו
    ‏קשר עם הלקוח לשם תיאום איסוף הפריט הפגום.
    ‏5.4.2.2. הושב הפריט הפגום אל המפעילה, תחזיר המפעילה
    ‏למזמין, תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול כאמור בסעיף‎
    ‏5.4.1 לעיל את הסכום ששולם על ידו עבור אותו פריט פגום.
    ‏במקרה של ביטול מחמת פגם, תחזיר המפעילה למזמין את
    ‏דמי המשלוח, ככל ששולמו על ידו.
    ‏5.4.2.3. גם במקרה של ביטול הרכישה והחלפת הפריט הפגום
    ‏או השבת תמורתו (לפי בחירת המזמין) מחמת פגם בפריט,
    ‏לאחר שסופק למזמין, יהיו כפופים להשבת הפריט הפגום,
    ‏כאשר לא נעשה בו שימוש, כשהוא באריזתו המקורית, וכשכל
    ‏התוויות/תגיות עדיין צמודות לפריט, כשהם שלמים ו/או ללא
    ‏פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג.

    ‏5.5. תיקון/החלפה של מוצרים במסגרת האחריות:
    ‏תיקים
    ‏5.5.1. האחריות על תיקי PINKO תהיה לשנה אחת (1) מיום רכישתם, וזאת
    ‏על פגמים ו/או קלקולים אשר נגרמו באבזמים וחיבורי מתכת
    ‏למיניהם בלבד עקב שימוש סביר.
    ‏5.5.2. למען הסר ספק, לא תהיה אחריות על נזקים הנובעים מחשיפת התיק
    ‏לחומצות, ו/או חשיפה ו/או שימוש בחומרי ניקוי אגרסיביים, ו/או כל
    ‏שימוש לא סביר בתיק ו/או טיפול כלשהו בתיק שאינו בהתאם
    ‏להוראות היצרן אשר סופקו עם התיק. כן לא תחול האחריות על בלאי
    ‏סביר הנובע משימוש סביר כגון דהיית צבעים ו/או שינויי גוון,
    ‏שפשופים וכיו"ב.
    ‏5.5.3. סדר מימוש האחריות:

    ‏5.5.3.1. פגם ו/או קלקול כאמור בסעיף 5.5.1 לעיל אשר נתגלה
    ‏במהלך השבועיים הראשונים מיום הרכישה – המזמין יודיע
    ‏על כך לשירות הלקוחות של המפעילה באמצעות פרטי
    ‏הקשר המופיעים בסעיף 7 להלן. הפניה תכלול תיאור
    ‏מפורט של הפגם ותמונות. המפעילה תדאג לאיסוף התיק
    ‏מהמזמין לבדיקתה בתוך 7 ימי עבודה מפניית המזמין.
    ‏במידה ובדיקת המפעילה תאמת את הפגם ו/או הקלקול
    ‏הנטען וכי הנ"ל לא נגרם באופן המתואר בסעיף 5.5.2 לעיל,
    ‏יוחלף התיק בחדש. בהיעדר תיק זהה במלאי המפעילה,
    ‏יוצע למזמין להחליפו בתיק אחר ממלאי המפעילה או
    ‏להמתין לתיק זהה חדש אשר יוזמן מהיצרן, וזאת בכפוף
    ‏לזמינות הפריט אצל היצרן ולזמני קבלת משלוחי סחורה
    ‏מהיצרן ע"י המפעילה. התיק החלופי יהיה ניתן לאיסוף
    ‏מכתובת המפעילה או יישלח אל המזמין ע"י המפעילה ועל
    ‏חשבונה – בהתאם לבחירת המזמין.
    ‏5.5.3.2. פגם ו/או קלקול כאמור בסעיף 5.5.1 לעיל אשר נתגלה
    ‏מתום השבועיים הראשונים מיום הרכישה ועד חלוף שנה
    ‏אחת (1) מיום הרכישה – המזמין יודיע על כך לשירות
    ‏הלקוחות של המפעילה כאמור בסעיף 5.5.3.1. המזמין
    ‏ידאג, בעצמו ועל חשבונו, להעביר את פריט הפגום ו/או
    ‏המקולקל כאמור אל המפעילה לבדיקתה בכתובת המצוינת
    ‏בסעיף 7 להלן. ככל שבדיקת המפעילה תאמת את טענות
    ‏המזמין, יתוקן התיק בהתאם לפגם ו/או הקלקול. כלל
    ‏שהפגם ו/או הקלקול כאמור יחייבו את משלוח התיק לתיקון
    ‏אצל היצרן, התיקון יהיה כפוף לבדיקת היצרן ולזמינותו,
    ‏וזמני התיקון עשויים להתארך.
    ‏5.5.3.3. בסיום התיקון וקבלת התיק המתוקן אצל המפעילה,
    ‏תשלח למזמין הודעה על כך, והמזמין ידאג לאיסוף התיק
    ‏מכתובת המפעילה על חשבונו ועל אחריותו.

    ‏פרטים אחרים (שאינם תיקים):
    ‏5.5.4. פריטים אחרים יתקבלו לבדיקה עד חודש מיום רכישתם,
    ‏ובתנאי שהוצגה חשבונית קניה, כאשר הכלל הוא כי אין אחריות בגין
    ‏בגדים, נעליים ופרטי לבוש אחרים אשר נעשה בהם שימוש, אלא עם
    ‏הקלקול ו/או הפגם נובעים מפגם ברור בייצור הפריט. העברת
    ‏הפריטים לבדיקת המפעילה תהיה על אחריות ועל חשבון המזמין.
    ‏הפריטים יועברו לבדיקת המפעילה כאשר הם נקיים (במקרה של
    ‏בגדים – לאחר כביסה בהתאם להוראות היצרן).
    ‏5.5.5. בשום מקרה לא תינתן אחריות לתוספות כגון ניטים, פאייטים,
    ‏אבנים ושאר תוספות נלוות, וכן בגין קרעים, קילופים, התכווצויות,

    ‏התרחבויות, חורים, דהיות צבע, כדוריות בד, אי נוחות וכיוצ'. כן לא
    ‏תינתן כל אחריות לפריטים אשר כובסו ו/או טופלו שלא על-פי
    ‏הוראות יצרן, ולא תהיה כל אחריות על פגמים ו/או קלקולים הנובעים
    ‏מבלאי טבעי.
    ‏5.5.6. ככל שבדיקת המפעילה תעלה כי טענת המזמין מוצדקת,
    ‏המפעילה תדאג לתיקון הפריט על חשבונה ככל שניתן לתיקון. ככל
    ‏שהפריט לא ניתן לתיקון, תציע המפעילה להחליפו בפריט זהה או
    ‏בפריט אחר באותו מחיר – עפ"י בחירת המזמין, אך בכפוף למלאי
    ‏הפריטים אצל המפעילה.
    ‏5.5.7. סייגים לעניין האחריות:
    ‏5.5.7.1. אחריות המפעילה מוגבלת בכל מקרה לעלות הפריטים אשר
    ‏נרכשו והמפעילה לא תישא באחריות כלשהי העולה ערך
    ‏הפריטים שנרכשו ו/או בגין כל נזק שאינו ישיר. בכלל זה לא
    ‏תהיה המפעילה ו/או מי מטעמה אחראיים ולא יישאו בכל
    ‏נזק מכל מין וסוג שהוא, בין אם ישיר, עקיף, תוצאתי או
    ‏אחר, שייגרם למזמין ו/או לכל משתמש ו/או לצד שלישי
    ‏כלשהו כתוצאה משימוש באתר ו/או ביצוע הזמנות
    ‏באמצעותו, תהא עילת התביעה אשר תהא, לרבות (אך רק)
    ‏הפסדי הכנסות ו/או מניעת רווחים מכל סיבה שהיא.
    ‏5.5.7.2. המפעילה לא תישא באחריות ולא תחוב בגין טעויות קולמוס
    ‏בתיאור הצבע ו/או על נראות הצבע באתר ו/או נראות
    ‏צבעים במסך בו ראה המשתמש את האתר. תיאור והצגת
    ‏הצבעים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין
    ‏הצבעים המוצגים באתר לבין צבעי הפריטים בפועל.
    ‏5.5.7.3. תמונות הפריטים ו/או מידות ו/או שיטות התאמת מידה
    ‏בקנייה באמצעות האתר (לרבות סרגלי מידות) נועדו גם הן
    ‏להמחשה בלבד וייתכנו בהבדלים בין התמונות הפריטים
    ‏ומידות הפריטים כפי שצוינו באתר לבין הפריטים כפי שהם
    ‏בפועל, והמזמין מוותר על טענה ו/או תביעה בעניין זה.
    ‏5.5.7.4. פרטי היצרן ו/או היבואן והוראות הטיפול במוצרים יופיעו על
    ‏גבי הפריטים בהזמנה. ככל שהמידע לא סופק עם הפריט,
    ‏ניתן לפנות לשירות הלקוחות של המפעילה באופן האמור
    ‏בסעיף 7 להלן ולקבל את המידע החסר. בכל מקרה לא
    ‏תחול כל אחריות על נזקים שנגרמו עקב שימוש שלא
    ‏בהתאם להוראות היצרן, לרבות ההוראות המוצגות על
    ‏תווית היצרן הצמודה לבגד, לרבות ביצוע כביסה ו/או כל
    ‏שימוש אחר בבגדים או באביזרים הנמכרים באמצעות
    ‏האתר.

    ‏5.6. החלפת מוצרים שלא מחמת פגם:

    ‏5.6.1. החלפת פריטים שלא מחמת פגם כאמור בסעיף 5.4 לעיל (כגון,
    ‏במקרים של מידה לא מתאימה), תתבצע באמצעות פניה לשירות
    ‏הלקוחות של המפעילה כאמור בסעיף ‎7 להלן, על מנת לתאם את
    ‏מועד ואופן ההחלפה.
    ‏5.6.2. בקשה להחלפת פריטים כאמור בסעיף 5.6.1 לעיל זה תעשה
    ‏בתוך 7 ימים מיום קבלת ההזמנה ע"י המזמין ובתנאי שלא נעשה
    ‏בהם כל שימוש, כאשר הפריטים באריזתם המקורית ושהתווית/תגית
    ‏עדיין צמודה לפריט, כשהם שלמים ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם
    ‏ו/או קלקול מכל מין וסוג – היינו במצב בו הם ניתנים להחזרה מיידית
    ‏למלאי המפעילה ולמכירה ללקוחות אחרים.
    ‏5.6.3. החלפת הפריטים כאמור בסעיף 5.6 זה תהיה בכפוף ובהתאם
    ‏למלאי הקיים אצל המפעילה.
    ‏5.7. ביטול הזמנה ע"י המפעילה:
    ‏5.7.1. המפעילה רשאית לבטל את הזמנת המזמין על-פי שיקול דעתה
    ‏הבלעדי והמוחלט, זאת בין היתר בכל אחד מהמקרים הבאים:
    ‏5.7.1.1. בכל מקרה הנובע מתקלות טכניות באתר ו/או מאירועים
    ‏המונעים מהמפעילה לנהל את האתר כראוי;
    ‏5.7.1.2. במקרים בהם נבצר מהמפעילה לספק את הפריטים
    ‏המוזמנים ו/או במקרים שבהם נבצר מהחברה לעמוד
    ‏בהתחייבויותיה על-פי תקנון זה ו/או כל דין;

    ‏5.7.1.3. במקרים בהם נפלה טעות קולמוס באתר, לרבות בקשר עם
    ‏תיאור הפריטים ו/או מחירם.

    ‏5.7.2. בכל אחד מהמקרים המפורטים בסעיפים 5.7.1.1 עד 5.7.1.3,
    ‏תשלח המפעילה למזמין הודעה על ביטול ההזמנה והתמורה תוחזר
    ‏למזמין בתוך 7 ימי עסקים ממתן ההודעה הנ"ל, באותו אופן בו
    ‏שולמה.

    ‏5.8. ניתן לבטל רכישת כרטיס מתנה אשר נרכש באמצעות האתר בלבד, בתנאי
    ‏כי הכרטיס לא מומש כלל (גם לא באופן חלקי), וזאת בתוך 7 ימים
    ‏מרכישתו ובתנאי כי הכרטיס עצמו יוחזר למפעילה בתוך 7 הימים הנ"ל
    ‏כאשר אינו מושחת ו/או פגום באופן כלשהו.
    ‏5.9. ככלל, השבת התמורה בגין פריטים אשר הוחזרו בהתאם לתקנון זה
    ‏תתבצע באותו אופן בו בוצע התשלום בגינם, היינו בזיכוי כרטיס האשראי
    ‏או חשבון פייפל באמצעותו בוצע התשלום, או באמצעות זיכוי, ככל שיבחר
    ‏בכך המזמין. המפעילה שומרת לעצמה הזכות להעניק למזמין זיכוי מלא או
    ‏חלקי חלף השבת התמורה במקרים בהם הלקוח לא יהיה זכאי להשבת
    ‏התמורה עפ"י תקנון זה, זאת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי והמוחלט של
    ‏המפעילה.
    ‏5.10. הזמנות אשר בוצעו באמצעות כרטיסי מתנה ובוטלו – ככל שמגיע
    ‏למזמין החזר עפ"י תנאי תקנון זה, ובכפוף ליתר התנאים לביטול העסקה

    ‏כמפורט בפרק 5 זה, יבוצע ההחזר בדרך שלי זיכוי כרטיס המתנה
    ‏באמצעותו שולמה תמורת ההזמנה.
    ‏5.11. מובהר בזאת כי הוראותיו הקוגנטיות (היינו, הוראות שלא ניתן להתנות
    ‏עליהן) של חוק הגנת הצרכן והתקנות מכוחו, כפי שהן בתוקף במועד ביצוע
    ‏ההזמנה הן ההוראות המחייבות וגוברות, אף אם בתקנון זה או באתר
    ‏רשום אחרת.
    ‏6. כרטיסי מתנה
    ‏6.1. ניתן לרכוש כרטיס (שובר) מתנה באמצעות האתר. למען הסר ספק, לא ניתן
    ‏לרכוש כרטיסי מתנה באמצעות כרטיסי מתנה.
    ‏6.2. למעט במקרים בהם צוין במפורש אחרת, שווי כרטיס מתנה יהיה נקוב על גבי
    ‏הכרטיס ויהיה שווה לסכום ששולם בעד הכרטיס בעת רכישתו, ויהיה בתוקף ל-5
    ‏שנים לפחות.
    ‏6.3. ניתן לממש כרטיסי מתנה ברכישה פרונטלית בחנות המפעילה בלבד. למעט
    ‏הסר ספק, אין אפשרות לבצע רכישות באתר באמצעות כרטיסי מתנה.
    ‏6.4. כרטיס המתנה ניתן למימוש מלא בלבד ולא חלקי. במקרים בהם בוצעה רכישה
    ‏באמצעות כרטיס מתנה כאשר שוויו הנקוב של הכרטיס גבוה משווי הרכישה ב-
    ‏5% או פחות, יינתן עודף במזומן במעמד הרכישה.

    ‏7. שירות לקוחות
    ‏7.1. בכל פניה למפעילה יש פרט את שמך, כתובתך, מספר טלפון נייד וכתובת דואר
    ‏אלקטרוני ליצירת קשר.
    ‏7.2. כל הודעה אשר תשלח מאת המפעילה לכתובת הפונה אשר צוינה בפנייתו,
    ‏תיחשב כאילו נתקבלה אצל הפונה בתוך 48 שעות מהיום בו נמסרה למשלוח
    ‏בדואר.
    ‏7.3. המפעילה תעשה כל מאמץ על מנת להגיב לפניות בתוך זמן סביר.
    ‏7.4. בכל שאלה נוגעת לאתר, לגבי הפריטים המופיעים באתר ולגבי תהליך ביציע
    ‏הזמנות יש לפנות לשירות הלקוחות של המפעילה באחת מהדרכים שלהלן:
    ‏7.4.1. בטלפון 053-717-9829 בימים א' עד ה' בין השעות 10:00 עד
    ‏18:00.
    ‏7.4.2. בדואר אלקטרוני pinko.tlv.israel@gmail.com
    ‏7.4.3. באמצעות הדואר לכתובת: "פינקו" (רגולסקי קסניה), קניון TLV רח'
    ‏קרליבך 6, חנות 2.204 תל-אביב 6713210.

    ‏8. קניין רוחני
    ‏8.1. כל הזכויות בקניין הרוחני באתר ו/או בכל פרט המופיע באתר, לרבות, אך
    ‏לא רק, העיצוב הגרפי, התמונות, הצילומים, הדגמים, הלוגואים (logos), סימני
    ‏המסחר, הטקסטים, האייקונים (icons), הכינויים (לרבות כינויי פריטים) בסיסי
    ‏נתונים, קוד המחשב של האתר וכתובת האינטרנט שלו – כולם רכושה של
    ‏המפעילה ו/או של בעלי המותג PINKO, חברת Cris Conf S.p.A (איטליה), אשר
    ‏המפעילה עושה בהם שימוש בהתאם להסכם עם החברה הנ"ל, ואין לעשות
    ‏בהם כל שימוש אלא באישור המפעילה מראש ובכתב.

    ‏8.2. אסור להעתיק, לשכפל, לשנות, למכור, לשווק, לפרסם, להציג בכל דרך
    ‏שהיא, לבצע הנדסה חוזרת, לעבד ולתרגם מידע ו/או תוכן ו/או מרכיב כלשהו
    ‏מהאתר, כולו או חלקו, להציג את האתר בעיצוב גרפי ו/או בממשק שונה מאלה
    ‏בהם הוצג ע"י המפעילה, מבלי לקבל את רשות המפעילה מראש ובכתב.
    ‏8.3. האמור בסעיף 8.2 לא יחול על העברת ו/ או הצגה של קישורים לעמוד הבית
    ‏של האתר ו/או לעמודים ספציפיים בתוך האתר (לרבות הצגת אלמנטים של
    ‏האתר בתוך מסגרת), אולם המפעילה שומרת על זכותה להורות להפסיק כל
    ‏שימוש בנ"ל, ככל שיהיה בו משום פגיעה בעסקי המפעילה.
    ‏8.4. השימוש המותר באתר הוא אך ורק שימוש פרטי הכולל צפיה ו/או ביצוע
    ‏רכישות באמצעותו בלבד, אשר מתאפשר באמצעות גישה לאתר באמצעות
    ‏דפדפני אינטרנט ושימוש בממשק האתר כפי נבנה ע"י המפעילה. חל איסור
    ‏מוחלט להפעיל ביחס לאתר כל יישום מחשב או אמצעי אחר, לרבות (אך לא רק)
    ‏תוכנות זדוניות ו/או רוגלות ו/או כל אמצעי טכנולוגי אשר מאפשר שימוש באתר
    ‏ו/או במידע הנמצא בו שלא למטרות הנ"ל, לרבות סריקה, העתקה או אחזור
    ‏אוטומטי של תוכן האתר, לרבות תוכנות המאפשרות ביצוע רכישות באופן
    ‏אוטומטי. כל שימוש באתר שאינו מותר על-פי סעיף זה לא ייעשה אלא באישור
    ‏מראש ובכתב של המפעילה.
    ‏8.5. אין לפגוע בזכויותיהם של משתמשים אחרים, לרבות בזכותם לפרטיות.
    ‏9. הרשמה לאתר
    ‏9.1. לעניין רישום לרשימת הדיוור של המפעילה ו/או לצורך קבלת תוכן שיווקי
    ‏והשימוש אשר יכול וייעשה על-ידי המפעילה במידה שימסרו הנרשמים למפעילה
    ‏ו/או מידע שיצטבר אודות המשתמשים באתר בקשר עם השימוש בו, לרבות שם
    ‏ושם משפחה, כתובת פיזית למשלוח, מספר טלפון וכתובת דואר אלקטרוני –
    ‏ייעשה בהתאם לדין ולמדינות הפרטיות בה ניתן לעיין באתר זה.
    ‏9.2. מסירה ו/או הזנה במזיד של פרטים שאינם נכונים – אסורים בהחלט ועלולים
    ‏להוות עילה אזרחית ו/או פלילית בהתאם לנסיבות. יודגש כי מסירת פרטים
    ‏שגויים גם שלא במזיד עשויה לפגוע בשירותים המסופקים על-ידי המפעילה
    ‏באמצעות האתר.
    ‏9.3. המפעילה רשאית, בכל זמן ובהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, לבטל רישום
    ‏לאתר ו/או להסיר מרשימות דיוור ו/או קבלת תוכן שיווקי ביחס למשתמשים אשר
    ‏יעשו באתר שימוש בניגוד לתקנון זה ו/או מדיניות הפרטיות ו/או יתנהגו באופן
    ‏שאינו הולם.
    ‏10. התיישנות והוראות שונות
    ‏10.1. המשתמש מודע, מסכים ומאשר כי תקופת התיישנות לכל טענה ו/או דרישה ו/או
    ‏תביעה נגד המפעילה תהיה שישה (6) חודשים. המשתמש והמפעילה מסכימים
    ‏כי האמור בסעיף זה מהווה הסכם לעניין תקופת התיישנות בהתאם לסעיף 19
    ‏לחוק ההתיישנות, התשי"ח – 1958.
    ‏10.2. כל שיהוי, ויתור, ארכה, איחור ו/או הימנעות מצד המפעילה במימוש כל זכות ו/או
    ‏בהצגת כל דרישה ו/או הגשת כל תביעה בקשר עם שימוש באתר שלא בהתאם

    ‏להוראות תקנון זה ו/או כל דין, לא ייחשבו לוויתור על כל זכות המפעילה לרבות
    ‏זכות תביעה ו/או הסכמה מצד המפעילה להמשך שימוש כאמור.
    ‏10.3. ככל שתנאי מתנאי תקנון זה יימצא בלתי-חוקי, בטל או בלתי אכיף מכל סיבה
    ‏שהיא, הרי הוא יפורש בפרשנות הקרובה ביותר ללשונו המקורית באופן בו יהיה
    ‏חוק, תקף ואכיף, ובמידה ופרשנות כזו אינה אפשרית, התנאי כאמור יבוטל מבלי
    ‏להשפיע על חוקיות ותקפות ההוראות הנותרות של תקנון זה ושל תנאי
    ‏הפרטיות.
    ‏ט.ל.ח.