תקנון, מדיניות פרטיות ומדיניות השילוח
- תקנון האתר – PINKOISRAEL.CO.IL (להלן: האתר)
מפעילת האתר – רגולסקי קסניה, ת.ז. 345301717 (להלן: המפעילה
(להלן: "התקנון")
1. כללי
1.1. האתר הינו בבעלותה של המפעילה אשר פרטיה מופיעים לעיל.
1.2. כותרות הסעיפים משמשות לצורכי התמצאות ונוחות בלבד ואין להשתמש בהן
לצורכי פרשנות הוראות התקנון.
1.3. תקנון זה מהווה את ההסכם המלא בינך המשתמש לבין המפעילה בכל הקשור ו/או
הנובע מהשימוש באתר.
1.4. הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש באתר. עצם השימוש באתר לרבות גלישה,
ביצוע הזמנות וכד' מהווה הסכמה לתנאי התקנון המפורטים להלן ולתנאי התקנון.
עצם השימוש באתר כאמור מהווה גם הצהרה כי המשתמש מודע להוראות התקנון
וכי לא תהיה לו ו/או מטעמו כל טענה, דרישה או תביעה כלפי המפעילה בקשר עם
האתר למעט במקרים של טענה להפרת תנאי התקנון ע"י המפעילה. במידה ואינך
מסכים להוראות התקנון, לרבות ובמפורש הוראות סעיף זה, אנא המנע מהשימוש
באתר ו/או פנה אל המפעילה באמצעות פרטי הקשר המפורטים להלן על מנת לקבל
סיוע שלא באמצעות האתר.
1.5. המפעילה רשאית לשנות את הוראות התקנון מעת לעת על-פי שיקול דעתה הבלעדי
ללא כל התראה או הודעה מוקדמת, כאשר התקנון המתוקן כאמור יפורסם במקום
תקנון זה. על כן מומלץ לחזור ולעיין בהוראות תקנות זה מפעם לפעם, והמשך
השימוש באתר יהווה הסכמה לכל שינוי כאמור בתקנון.
1.6. השימוש באתר ובתוכנו הינו כפי שהוא (AS IS), ללא כל אפשרות של שינוי או
התערבות מצד משתמש כלשהו, והוא לצרכיהם הפרטיים של המשתמשים בלבד.
חל איסור מוחלט להשתמש באתר ו/או בכל חלק ו/או כל תכונה שלו למטרות
מסחריות ואין להשתמש בתוכנו או בכל חלק ממנו לצורכי העתקה, שינוי, שידור,
הצגה, פרסום, העברה, מכירה או הפצה בכל דרך שהיא למעט אם נתקבלה
הסכמה מפורשת ובכתב של המפעילה לכך.
1.7. כל המצגים, התמונות והתיאורים באתר לא נועדו אלא להמחשה והתרשמות בלבד
ואין לשייכם למוצר או דגם ספציפי, אלא אם צוין כך במפורש. כן מובהר כי לא כל
המוצרים ולא כל הדגמים זמניים במלאי המפעילה.
1.8. עצם השימוש באתר מהווה הסכמה של המשתמש לכך כי רשומות המחשב של
המפעילה בדבר הפעולות המתבצעות באתר תהוונה ראיות לכאורה לנכונות תוכנן.
1.9. הוראות התקנון חלות על כל שימוש באתר, בשירותים הכלולים בו ובתכונותיו,
באמצעות כל מכשיר תקשורת, לרבות אך לא רק מחשב נייח, מחשב נייד, טאבלט,
מכשיר טלפון חכם ("סמרטפון"), מחשב כף-יד מכל סוג ומין, לרבות אם באמצעות
רשת האינטרנט או כל אמצעי תקשורת ו/או חיבוריות אחר.
1.10. בתקנון זה פנייה למין אחד כוללת פניה לכלל המינים ולשון יחיד כוללת את הרבים
ולהיפך.
2. תנאים לביצוע רכישות דרך האתר
2.1. רק אדם פרטי ואמיתי (פיזי), מי שמלאו לו 18 שנים והינו כשיר לבצע פעולות
משפטיות מחייבות, רשאי לבצע רכישות דרך האתר.
2.2. למען הסר ספק, שימוש באתר וביצוע רכישות בו באמצעות תוכנת מחשב כלשהי
(לרבות "בוטים") ו/או ע"י תאגיד – אסורים בהחלט. לרכישות ע"י גופים שאינם
אנשים פרטיים (כגון חברות) ולשיתופי פעולה עסקיים כלשהם יש ליצור קשר עם
המפעילה באמצעות פרטי הקשר המופיעים בתקנון זה להלן.
2.3. ככל התשלום עבור הרכישה מבוצע באמצעות כרטיס אשראי, המשתמש מצהיר
בעצם פעולתו זו כי הינו בעל כרטיס האשראי או קיבל את הסכמתו המפורשת של
בעל כרטיס האשראי לעשות בו שימוש, וכי כרטיס האשראי הונפק כדין ע"י חברת
כרטיסי אשראי הפעילה גם בישראל.
2.4. המפעילה שומרת לעצמה את הזכות למנוע גישה לרכישות ו/או לבטל רכישות אשר
נעשו תוך כדי הפרת כללי התקנון ו/או של משתמשים הפועלים בצורה שאינה
הולמת או המנסים לפגוע בפעילותו התקינה של האתר ו/או לעשות בו שימוש לרעה
בכל דרך שהיא.
3. רכישת מוצרים
3.1. בכפוף לתנאי המפורטים בסעיף 2 לעיל על סעיפי המשנה שבו, המפעילה תאפשר
למשתמשים העומדים בתנאים המפורטים בסעיף 2.1 לעיל, לרכוש מוצרים
באמצעות האתר. סך הפעולות הדרושות לרכישת המוצר החל מאיתורו באתר ועד
לקבלתו בפועל על-ידי הרוכש (המשתמש) או חלק מפעולות אלה תקראנה להלן
"הזמנה".
3.2. על מנת לבצע הזמנה של פריט כלשהו או של מספר פריטים, יש לבחור תחילה את
הפריט הרצוי, וכן לבחור בצבע ובמידה (ככל שנתונים אלה רלוונטיים לפריט וניתנים
לבחירה).
3.3. לאחר בחירת הפריט/ים כאמור יהיה על המזמין למלא את הפרטים הנדרשים, אשר
עליהם להיות שלמים ומדויקים, לרבות: שם פרטי, שם משפחה, כתובת מגורים
מלאה ומדויקת, כתבת דואר אלקטרוני, מספר טלפון נייד וכן כל מידע נוסף הדרוש
לשליח על מנת לאתר את יעד המשלוח ופרטי אמצעי תשלום (בהתאם למפורט
להלן). על המזמין למלא את כל השדות אשר סומנו כשדות חובה, שכן אחרת לא
יהיה ניתן להמשיך בתהליך ההזמנה ולא יהיה ניתן לבצע אותה.
מסירת פרטים שגויים בכוונה ו/או ללא הרשאה עשויים להוות עבירה על החוק,
ונגד משתמש הפועל כאמור עשויים להינקט הליכים משפטיים פליליים
ואזרחיים.
3.4. אמצעי התשלום בהם ניתן להשתמש לצורך ביצוע הזמנות באתר הם:
3.4.1. כרטיסי אשראי
3.4.2. פייפאל (PAYPAL)
3.5. נתוני אמצעי התשלום אשר יימסרו על-ידי המזמין כמפורט לעיל לא יישמרו במלואם
(רק ארבע ספרות אחרונות של אמצעי התשלום) במאגרי המידע של המפעילה
וישמשו רק לצורך אותה הזמנה.
3.6. לאחר הזנת כל הפרטים הנדרשים על ידי המזמין כאמור לעיל, יאשר המזמין את
ההזמנה באמצעות לחיצה כל כפתור "רכישה" (להלן: "ביצוע ההזמנה"). בהתאם
לאמצעי התשלום שנבחר על-ידי המזמין, המערכת תבצע אימות ואישור הרכישה
באמצעות מערכת הסליקה הרלוונטית. ככל שההזמנה לא אושרה על-ידי חברת
האשראי או פייפאל, ההזמנה לא תבוצע. ככל שההזמנה אושרה על-ידי חברת
האשראי או פייפאל, תשלח לכתובת הדואר האלקטרוני אשר הוזנה על-ידי המזמין
הודעה על ביצוע ההזמנה (להלן: "אישור הזמנה"), אשר תהיה כפופה לזמניות
הפריטים במלאי.
3.7. למען הסר ספר מובהר כי כל הזמנה תאושר בכפוף ל:
3.7.1. אימות פרטי כרטיס האשראי / חשבון פייפאל אשר הוזנו ע"י המזמין וקבלת
המפעילה את אישור חברת האשראי או פייפאל לרכישה. ללא אימות ואישור
כאמור, ההזמנה לא תבוצע והחברה לא תהיה מחויבת כלפי המזמין לשמור
את הפריט במלאי.
3.7.2. זמינות הפריט/ים במלאי המפעילה במועד ביצוע ההזמנה. מובהר כי
המפעילה אינה מחויבת להחזיק מלאי של כל הפריטים לרבות במידות ו/או
בצבעים כאלה ואחרים המופיעים באתר. ככל שהפריט לא קיים במלאי,
המפעילה תהיה רשאית שלא לאשר את ההזמנה. מובהר כי המפעילה אינה
מתחייבת כי האתר מעודכן ומשקף נכונה את המלאי ו/או המבחר של
הפריטים בחנות, ולא מן הנמנע כי פריט/ים אשר אזל/ו מהמלאי עדיין יוצגו
כזמנים באתר. על כן, גם אם מוצר שאינו קיים במלאי טרם הורד מהאתר ואף
אם הופיע באתר כזמין בעת אישור ביצוע ההזמנה, החברה לא תהיה מחויבת
לספק את הפריט ו/או ההזמנה, ולמזמין לא תהיה כל טענה, דרישה או
תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין אם ישיר או עקיף אשר נגרם לו ו/או
לצד ג' עקב אי-אספקת ההזמנה כאמור. אין באמור כדי לגרוע מחובת
המפעילה להשיב למזמין כל סכום ששילם ככל ששילם בפועל או לבטל את
החיוב ככל שבוצע בפועל.
3.8. מחיר הפריט המופיע באתר בעת ביצוע ההזמנה הוא המחיר התקף ביחס לאותה
הזמנה. המפעילה רשאית לעדכן את מחירי המוצרים מעת לעת ללא כל הודעה
מוקדמת. ככל שמחיר של פריט כלשהו יעודכן בטרם השלמת ביצוע ההזמנה,
יחויב הלקוח לפי המחיר המעודכן.
3.9. לצורך משלוח ההזמנה אל המזמין, משתמשת המפעילה בשירותי חברת שליחויות
חיצונית. תעריפי המשלוחים יפורסמו באתר. המפעילה רשאית לעדכן את תעריפי
המשלוח מעת לעת לפי שיקול דעתה וללא מתן הודעה מוקדמת. תעריף המשלוח
המופיע באתר בעת ביצוע ההזמנה הינו התעריף התקף ביחס לאותה הזמנה, ואם
עדוכן טרם השלמת ההזמנה, יחויב המזמין לפי תעריף המשלוח המעודכן.
3.10. המפעילה רשאית להציע למבקרי האתר מבצעים, הנחות והטבות, וכן רשאית בכל
עת להפסיק מבצעים, הנחות והטבות כאמור ו/או לשנותם ו/או לעדכנם בכל אופן
שהוא ללא כל הודעה מוקדמת.
4. משלוח ההזמנות ומועדי האספקה
4.1. לאחר אישור ביצוע ההזמנה, המפעילה תשלח את ההזמנה לכתובת בישראל אשר
הוזנה בטופס ההזמנה ע"י המזמין (להלן: "המשלוח").
4.2. עם מסירת ההזמנה למשלוח, יקבל המזמין הודעת SMS.
4.3. ימי עסקים לצורך מניין ימי האספקה הינם ימים א' עד ה', לא כולל ימי שישי, שבת,
ערבי חג וימי חג.
4.4. המשלוח יבוצע ע"י חברת משלוחים חיצונית, לאזורים אליהם מגיעה חברת השילוח
החיצונית ובכפוף למדיניות חברת המשלוחים החציונית לרבות בכל הנוגע למועד
השילוח והאספקה.
4.5. המפעילה אינה אחראית על מועדי ביצוע המשלוח ו/או על עיכובים בביצוע המשלוח
של חברת המשלוחים המקצועית. במקרה בו המזמין הסכים כי משלוח ההזמנה
יונח ליד הדלת של המזמין או אצל שכן של המזמין או בארון החשמל הסמוך לדלת
בית המזמין, המפעילה לא תהיה אחראית לכל נזק ו/או אובדן ו/או נזק עקיף או
תוצאתי מכל סוג שהוא שייגרם למשלוח ההזמנה כתוצאה מכך.
4.6. המפעילה ו/או חברת המשלוחים רשאים לסרב לספק הזמנה לאזורים אשר הגישה
אליה מוגבלת מסיבות ביטחוניות. במקרים כאלה, אופן האספקה ועלותה יתואמו עם
המזמין טלפונית, אולם במקרים כאלה מועד האספקה יהיה בתוספת של עד 7 ימי
עבודה על המועדים המפורטים באתר ו/או ע"י חברת המשלוחים. למפעילה הזכות
לבטל הזמנה כאמור ככל ולא יימצא פתרון מעשי לאספקת המשלוח. במקרה של
ביטול כזה תשיב המפעילה למזמין כל סכום אותו שילם בפועל, ככל ששילם או
תבטל את החיוב ככל שבוצע בפועל.
4.7. במקרה בו פריט שהוזמן אזל מהמלאי והדבר התגלה רק לאחר ביצוע ההזמנה,
המפעילה תעדכן את המזמין בדבר חסרון הפריט ותעדכנו בדבר צפי לחזרת הפריט
למלאי, ככל שיש צפי כזה. במקרה כזה תהיה הן למזמין והן לחברה הברירה לבטל
את ההזמנה, בכפוף לחובת המפעילה להשיב למזמין כל סכום ששילם ככל ששילם
בפועל או לבטל את החיוב ככל שבוצע בפועל.
4.8. המפעילה לא תהיה אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקת ההזמנה במקרה של
איחור כתוצאה מכוח עליון ו/או מקרים שאינם בשליטת המפעילה, לרבות עקב
גורמים הקשורים בלקוח ו/או הנובעים מבקשותיו.
5. ביטולים והחלפת מוצרים
5.1. המזמין רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א –
1981 (להלן: "חוק הגנת הצרכן"). עיקרי חוק הגנת הצרכן יובאו להלן.
5.2. ביטול הזמנה ע"י המזמין לפני קבלתה אצל המזמין:
5.2.1. כל עוד לא סופקה ההזמנה למזמין ועד תיאום המשלוח, המזמין רשאי
לבטל את ההזמנה, כולה או חלקה, בדרך של הודעה בכתב (לרבות
בדוא"ל) ו/או בעל פה לשירות הלקוחות של המפעילה כאמור בסעיף 7
להלן (שירות לקוחות).
5.2.2. בוטלה ההזמנה כאמור בסעיף 5.2.1 לעיל, תשלח למזמין הודעת דואר
אלקטרוני המאשרת זאת, והמפעילה תחזיר ללקוח, תוך 14 ימים
מקבלת הודעת הביטול כאמור בסעיף 5.2.1 לעיל את הסכום ששולם על
ידו, בעת ביצוע ההזמנה. במקרה זה, המפעילה תהא רשאית לגבות
דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר ההזמנה שבוטלה, או 100 ₪, לפי
הנמוך מבין השניים.
5.3. ביטול לאחר קבלת ההזמנה אצל המזמין:
5.3.1. סופקה ההזמנה למזמין, רשאי המזמין לבטל את ההזמנה, כולה או
חלקה, בתוך 14 ימים מיום שסופקה לו, באמצעות הודעה בכתב ו/או
בעל פה לשירות הלקוחות של המפעילה כאמור בסעיף 7 להלן. למען
הסר ספק, לאחר 14 ימים ממועד קבלת ההזמנה, לא ניתן לבטלה.
5.3.2. במידה והמזמין הוא אחד מאלה: "עולה חדש", "אדם עם מוגבלות"
ו"אזרח ותיק", כקבוע בסעיף 14ג'1 לחוק הגנת הצרכן, רשאי המזמין
לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום ביצוע ההזמנה, מיום
קבלת ההזמנה אצל הלקוח או מיום קבלת המסמך המכיל את הפרטים
האמורים בסעיף 14ג(ב) לחוק, לפי העניין, לפי המאוחר, בכפוף להצגת
תעודה מתאימה, ובכל מקרה הכל בהתאם ובכפוף לתנאים הקבועים
בסעיף 14ג'1 לחוק הגנת הצרכן.
5.3.3. המפעילה רשאית לעדכן את תעריפי ההחזרות מעת לעת ובלא צורך
בהודעה מוקדמת. תעריפי המשלוח החזרת פריטים, עד אשר יעודכנו
על ידי המפעילה, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי והמוחלט, הינם
כדלקמן:
5.3.3.1. עלות משלוח של הזמנה (בחבילה אחת) שסכומה אינו עולה על
1,000 ₪ - תעמוד על 50 ₪ דמי משלוח לכל חבילה;
5.3.3.2. עלות משלוח של הזמנה (בחבילה אחת) שסכומה עולה על
1,000 ₪ יהיה ללא עלות משלוח (לחבילה אחת);
5.3.3.3. בוטלה ההזמנה בהתאם לאמור בסעיף 5.3 זה, תישלח
המפעילה למזמין הודעת דואר אלקטרוני המאשרת את ביטול
הרכישה, ועל המזמין להשיב את המוצרים למפעילה בכתובת
אשר פורטה ע"י המפעילה בהודעה הנ"ל בתוך 14 ימים ממועד
מתן הודעת הביטול או באמצעות תיאום שליחות מול שירות
הלקוחות של המפעילה, ובלבד שהמוצרים תקינים ולא נעשה
בהם שימוש, באריזתם המקורית, כשכל התוויות/תגיות עדיין
צמודות לפריט, כשהם שלמים ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או
פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג.
5.3.4. בכפוף להחזרת הפריטים כאמור בסעיף 5.3.3 לעיל, המפעילה תחזיר
למזמין, תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול כאמור בסעיף 5.3.1 לעיל
את הסכום ששולם על ידו בעת ביצוע ההזמנה). במקרה זה, החברה
תהא רשאית לגבות דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר ההזמנה
שבוטלה, או 100 ₪, לפי הנמוך מבין השניים.
5.3.5. ההחזר, כאמור בסעיף 5.3.4 לעיל, ייעשה באמצעות זיכוי כרטיס
האשראי או זיכוי חשבון הפייפאל – בהתאם לאמצעי התשלום אשר
שימוש לתשלום בהזמנה אשר בוטלה כאמור.
5.3.6. למען הסר ספק מובהר כי בביטול הזמנה כאמור בסעיף 5.3 לא יהיה
זכאי הלקוח להחזר דמי המשלוח ככל ששולמו על ידו.
5.4. ביטול או החלפה של מוצר כתוצאה מפגם או אי התאמה לפרטים
המופיעים באתר:
5.4.1. על המזמין לבדוק את הפריטים הכלולים בהזמנה מיד עם
קבלת המשלוח. ככל שמוצר נתקבל כאשר הוא פגום או שהמוצר
שנתקבל אינו תואם את התיאור אשר פורסם באתר, על הלקוח לפנות
לשירות הלקוחות של המפעילה בהתאם לפרטים המופיעים בסעיף 7
להלן בהזדמנות הראשונה לאחר גילוי פגם ו/או אי-התאמה כאמור לעיל,
אך לא יאוחר מאשר בתוך 14 ימים מקבלת הפריט בצירוף תיאור הפגם
ו/או אי-ההתאמה. ככל שהמפעילה תמצא, על-פי שיקול דעתה הבלעדי
כי הפריט אכן פגום ו/או אינו תואם את תיאור הפריט באתר (להלן:
"הפריט הפגום"), יוחלף המוצר או תבוטל רכישתו, על פי בחירת
המזמין.
5.4.2. במקרה בו המזמין יבחר לבטל את רכישת הפריט הפגום, יחולו
ההוראות הבאות:
5.4.2.1. המפעילה תשלח למזמין הודעת דואר אלקטרוני
המאשרת את ביטול הרכישה, והמפעילה ו/או מי מטעמה ייצרו
קשר עם הלקוח לשם תיאום איסוף הפריט הפגום.
5.4.2.2. הושב הפריט הפגום אל המפעילה, תחזיר המפעילה
למזמין, תוך 14 ימים מקבלת הודעת הביטול כאמור בסעיף
5.4.1 לעיל את הסכום ששולם על ידו עבור אותו פריט פגום.
במקרה של ביטול מחמת פגם, תחזיר המפעילה למזמין את
דמי המשלוח, ככל ששולמו על ידו.
5.4.2.3. גם במקרה של ביטול הרכישה והחלפת הפריט הפגום
או השבת תמורתו (לפי בחירת המזמין) מחמת פגם בפריט,
לאחר שסופק למזמין, יהיו כפופים להשבת הפריט הפגום,
כאשר לא נעשה בו שימוש, כשהוא באריזתו המקורית, וכשכל
התוויות/תגיות עדיין צמודות לפריט, כשהם שלמים ו/או ללא
פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג.
5.5. תיקון/החלפה של מוצרים במסגרת האחריות:
תיקים
5.5.1. האחריות על תיקי PINKO תהיה לשנה אחת (1) מיום רכישתם, וזאת
על פגמים ו/או קלקולים אשר נגרמו באבזמים וחיבורי מתכת
למיניהם בלבד עקב שימוש סביר.
5.5.2. למען הסר ספק, לא תהיה אחריות על נזקים הנובעים מחשיפת התיק
לחומצות, ו/או חשיפה ו/או שימוש בחומרי ניקוי אגרסיביים, ו/או כל
שימוש לא סביר בתיק ו/או טיפול כלשהו בתיק שאינו בהתאם
להוראות היצרן אשר סופקו עם התיק. כן לא תחול האחריות על בלאי
סביר הנובע משימוש סביר כגון דהיית צבעים ו/או שינויי גוון,
שפשופים וכיו"ב.
5.5.3. סדר מימוש האחריות:
5.5.3.1. פגם ו/או קלקול כאמור בסעיף 5.5.1 לעיל אשר נתגלה
במהלך השבועיים הראשונים מיום הרכישה – המזמין יודיע
על כך לשירות הלקוחות של המפעילה באמצעות פרטי
הקשר המופיעים בסעיף 7 להלן. הפניה תכלול תיאור
מפורט של הפגם ותמונות. המפעילה תדאג לאיסוף התיק
מהמזמין לבדיקתה בתוך 7 ימי עבודה מפניית המזמין.
במידה ובדיקת המפעילה תאמת את הפגם ו/או הקלקול
הנטען וכי הנ"ל לא נגרם באופן המתואר בסעיף 5.5.2 לעיל,
יוחלף התיק בחדש. בהיעדר תיק זהה במלאי המפעילה,
יוצע למזמין להחליפו בתיק אחר ממלאי המפעילה או
להמתין לתיק זהה חדש אשר יוזמן מהיצרן, וזאת בכפוף
לזמינות הפריט אצל היצרן ולזמני קבלת משלוחי סחורה
מהיצרן ע"י המפעילה. התיק החלופי יהיה ניתן לאיסוף
מכתובת המפעילה או יישלח אל המזמין ע"י המפעילה ועל
חשבונה – בהתאם לבחירת המזמין.
5.5.3.2. פגם ו/או קלקול כאמור בסעיף 5.5.1 לעיל אשר נתגלה
מתום השבועיים הראשונים מיום הרכישה ועד חלוף שנה
אחת (1) מיום הרכישה – המזמין יודיע על כך לשירות
הלקוחות של המפעילה כאמור בסעיף 5.5.3.1. המזמין
ידאג, בעצמו ועל חשבונו, להעביר את פריט הפגום ו/או
המקולקל כאמור אל המפעילה לבדיקתה בכתובת המצוינת
בסעיף 7 להלן. ככל שבדיקת המפעילה תאמת את טענות
המזמין, יתוקן התיק בהתאם לפגם ו/או הקלקול. כלל
שהפגם ו/או הקלקול כאמור יחייבו את משלוח התיק לתיקון
אצל היצרן, התיקון יהיה כפוף לבדיקת היצרן ולזמינותו,
וזמני התיקון עשויים להתארך.
5.5.3.3. בסיום התיקון וקבלת התיק המתוקן אצל המפעילה,
תשלח למזמין הודעה על כך, והמזמין ידאג לאיסוף התיק
מכתובת המפעילה על חשבונו ועל אחריותו.
פרטים אחרים (שאינם תיקים):
5.5.4. פריטים אחרים יתקבלו לבדיקה עד חודש מיום רכישתם,
ובתנאי שהוצגה חשבונית קניה, כאשר הכלל הוא כי אין אחריות בגין
בגדים, נעליים ופרטי לבוש אחרים אשר נעשה בהם שימוש, אלא עם
הקלקול ו/או הפגם נובעים מפגם ברור בייצור הפריט. העברת
הפריטים לבדיקת המפעילה תהיה על אחריות ועל חשבון המזמין.
הפריטים יועברו לבדיקת המפעילה כאשר הם נקיים (במקרה של
בגדים – לאחר כביסה בהתאם להוראות היצרן).
5.5.5. בשום מקרה לא תינתן אחריות לתוספות כגון ניטים, פאייטים,
אבנים ושאר תוספות נלוות, וכן בגין קרעים, קילופים, התכווצויות,
התרחבויות, חורים, דהיות צבע, כדוריות בד, אי נוחות וכיוצ'. כן לא
תינתן כל אחריות לפריטים אשר כובסו ו/או טופלו שלא על-פי
הוראות יצרן, ולא תהיה כל אחריות על פגמים ו/או קלקולים הנובעים
מבלאי טבעי.
5.5.6. ככל שבדיקת המפעילה תעלה כי טענת המזמין מוצדקת,
המפעילה תדאג לתיקון הפריט על חשבונה ככל שניתן לתיקון. ככל
שהפריט לא ניתן לתיקון, תציע המפעילה להחליפו בפריט זהה או
בפריט אחר באותו מחיר – עפ"י בחירת המזמין, אך בכפוף למלאי
הפריטים אצל המפעילה.
5.5.7. סייגים לעניין האחריות:
5.5.7.1. אחריות המפעילה מוגבלת בכל מקרה לעלות הפריטים אשר
נרכשו והמפעילה לא תישא באחריות כלשהי העולה ערך
הפריטים שנרכשו ו/או בגין כל נזק שאינו ישיר. בכלל זה לא
תהיה המפעילה ו/או מי מטעמה אחראיים ולא יישאו בכל
נזק מכל מין וסוג שהוא, בין אם ישיר, עקיף, תוצאתי או
אחר, שייגרם למזמין ו/או לכל משתמש ו/או לצד שלישי
כלשהו כתוצאה משימוש באתר ו/או ביצוע הזמנות
באמצעותו, תהא עילת התביעה אשר תהא, לרבות (אך רק)
הפסדי הכנסות ו/או מניעת רווחים מכל סיבה שהיא.
5.5.7.2. המפעילה לא תישא באחריות ולא תחוב בגין טעויות קולמוס
בתיאור הצבע ו/או על נראות הצבע באתר ו/או נראות
צבעים במסך בו ראה המשתמש את האתר. תיאור והצגת
הצבעים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין
הצבעים המוצגים באתר לבין צבעי הפריטים בפועל.
5.5.7.3. תמונות הפריטים ו/או מידות ו/או שיטות התאמת מידה
בקנייה באמצעות האתר (לרבות סרגלי מידות) נועדו גם הן
להמחשה בלבד וייתכנו בהבדלים בין התמונות הפריטים
ומידות הפריטים כפי שצוינו באתר לבין הפריטים כפי שהם
בפועל, והמזמין מוותר על טענה ו/או תביעה בעניין זה.
5.5.7.4. פרטי היצרן ו/או היבואן והוראות הטיפול במוצרים יופיעו על
גבי הפריטים בהזמנה. ככל שהמידע לא סופק עם הפריט,
ניתן לפנות לשירות הלקוחות של המפעילה באופן האמור
בסעיף 7 להלן ולקבל את המידע החסר. בכל מקרה לא
תחול כל אחריות על נזקים שנגרמו עקב שימוש שלא
בהתאם להוראות היצרן, לרבות ההוראות המוצגות על
תווית היצרן הצמודה לבגד, לרבות ביצוע כביסה ו/או כל
שימוש אחר בבגדים או באביזרים הנמכרים באמצעות
האתר.
5.6. החלפת מוצרים שלא מחמת פגם:
5.6.1. החלפת פריטים שלא מחמת פגם כאמור בסעיף 5.4 לעיל (כגון,
במקרים של מידה לא מתאימה), תתבצע באמצעות פניה לשירות
הלקוחות של המפעילה כאמור בסעיף 7 להלן, על מנת לתאם את
מועד ואופן ההחלפה.
5.6.2. בקשה להחלפת פריטים כאמור בסעיף 5.6.1 לעיל זה תעשה
בתוך 7 ימים מיום קבלת ההזמנה ע"י המזמין ובתנאי שלא נעשה
בהם כל שימוש, כאשר הפריטים באריזתם המקורית ושהתווית/תגית
עדיין צמודה לפריט, כשהם שלמים ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם
ו/או קלקול מכל מין וסוג – היינו במצב בו הם ניתנים להחזרה מיידית
למלאי המפעילה ולמכירה ללקוחות אחרים.
5.6.3. החלפת הפריטים כאמור בסעיף 5.6 זה תהיה בכפוף ובהתאם
למלאי הקיים אצל המפעילה.
5.7. ביטול הזמנה ע"י המפעילה:
5.7.1. המפעילה רשאית לבטל את הזמנת המזמין על-פי שיקול דעתה
הבלעדי והמוחלט, זאת בין היתר בכל אחד מהמקרים הבאים:
5.7.1.1. בכל מקרה הנובע מתקלות טכניות באתר ו/או מאירועים
המונעים מהמפעילה לנהל את האתר כראוי;
5.7.1.2. במקרים בהם נבצר מהמפעילה לספק את הפריטים
המוזמנים ו/או במקרים שבהם נבצר מהחברה לעמוד
בהתחייבויותיה על-פי תקנון זה ו/או כל דין;
5.7.1.3. במקרים בהם נפלה טעות קולמוס באתר, לרבות בקשר עם
תיאור הפריטים ו/או מחירם.
5.7.2. בכל אחד מהמקרים המפורטים בסעיפים 5.7.1.1 עד 5.7.1.3,
תשלח המפעילה למזמין הודעה על ביטול ההזמנה והתמורה תוחזר
למזמין בתוך 7 ימי עסקים ממתן ההודעה הנ"ל, באותו אופן בו
שולמה.
5.8. ניתן לבטל רכישת כרטיס מתנה אשר נרכש באמצעות האתר בלבד, בתנאי
כי הכרטיס לא מומש כלל (גם לא באופן חלקי), וזאת בתוך 7 ימים
מרכישתו ובתנאי כי הכרטיס עצמו יוחזר למפעילה בתוך 7 הימים הנ"ל
כאשר אינו מושחת ו/או פגום באופן כלשהו.
5.9. ככלל, השבת התמורה בגין פריטים אשר הוחזרו בהתאם לתקנון זה
תתבצע באותו אופן בו בוצע התשלום בגינם, היינו בזיכוי כרטיס האשראי
או חשבון פייפל באמצעותו בוצע התשלום, או באמצעות זיכוי, ככל שיבחר
בכך המזמין. המפעילה שומרת לעצמה הזכות להעניק למזמין זיכוי מלא או
חלקי חלף השבת התמורה במקרים בהם הלקוח לא יהיה זכאי להשבת
התמורה עפ"י תקנון זה, זאת בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי והמוחלט של
המפעילה.
5.10. הזמנות אשר בוצעו באמצעות כרטיסי מתנה ובוטלו – ככל שמגיע
למזמין החזר עפ"י תנאי תקנון זה, ובכפוף ליתר התנאים לביטול העסקה
כמפורט בפרק 5 זה, יבוצע ההחזר בדרך שלי זיכוי כרטיס המתנה
באמצעותו שולמה תמורת ההזמנה.
5.11. מובהר בזאת כי הוראותיו הקוגנטיות (היינו, הוראות שלא ניתן להתנות
עליהן) של חוק הגנת הצרכן והתקנות מכוחו, כפי שהן בתוקף במועד ביצוע
ההזמנה הן ההוראות המחייבות וגוברות, אף אם בתקנון זה או באתר
רשום אחרת.
6. כרטיסי מתנה
6.1. ניתן לרכוש כרטיס (שובר) מתנה באמצעות האתר. למען הסר ספק, לא ניתן
לרכוש כרטיסי מתנה באמצעות כרטיסי מתנה.
6.2. למעט במקרים בהם צוין במפורש אחרת, שווי כרטיס מתנה יהיה נקוב על גבי
הכרטיס ויהיה שווה לסכום ששולם בעד הכרטיס בעת רכישתו, ויהיה בתוקף ל-5
שנים לפחות.
6.3. ניתן לממש כרטיסי מתנה ברכישה פרונטלית בחנות המפעילה בלבד. למעט
הסר ספק, אין אפשרות לבצע רכישות באתר באמצעות כרטיסי מתנה.
6.4. כרטיס המתנה ניתן למימוש מלא בלבד ולא חלקי. במקרים בהם בוצעה רכישה
באמצעות כרטיס מתנה כאשר שוויו הנקוב של הכרטיס גבוה משווי הרכישה ב-
5% או פחות, יינתן עודף במזומן במעמד הרכישה.
7. שירות לקוחות
7.1. בכל פניה למפעילה יש פרט את שמך, כתובתך, מספר טלפון נייד וכתובת דואר
אלקטרוני ליצירת קשר.
7.2. כל הודעה אשר תשלח מאת המפעילה לכתובת הפונה אשר צוינה בפנייתו,
תיחשב כאילו נתקבלה אצל הפונה בתוך 48 שעות מהיום בו נמסרה למשלוח
בדואר.
7.3. המפעילה תעשה כל מאמץ על מנת להגיב לפניות בתוך זמן סביר.
7.4. בכל שאלה נוגעת לאתר, לגבי הפריטים המופיעים באתר ולגבי תהליך ביציע
הזמנות יש לפנות לשירות הלקוחות של המפעילה באחת מהדרכים שלהלן:
7.4.1. בטלפון 053-717-9829 בימים א' עד ה' בין השעות 10:00 עד
18:00.
7.4.2. בדואר אלקטרוני pinko.tlv.israel@gmail.com
7.4.3. באמצעות הדואר לכתובת: "פינקו" (רגולסקי קסניה), קניון TLV רח'
קרליבך 6, חנות 2.204 תל-אביב 6713210.
8. קניין רוחני
8.1. כל הזכויות בקניין הרוחני באתר ו/או בכל פרט המופיע באתר, לרבות, אך
לא רק, העיצוב הגרפי, התמונות, הצילומים, הדגמים, הלוגואים (logos), סימני
המסחר, הטקסטים, האייקונים (icons), הכינויים (לרבות כינויי פריטים) בסיסי
נתונים, קוד המחשב של האתר וכתובת האינטרנט שלו – כולם רכושה של
המפעילה ו/או של בעלי המותג PINKO, חברת Cris Conf S.p.A (איטליה), אשר
המפעילה עושה בהם שימוש בהתאם להסכם עם החברה הנ"ל, ואין לעשות
בהם כל שימוש אלא באישור המפעילה מראש ובכתב.
8.2. אסור להעתיק, לשכפל, לשנות, למכור, לשווק, לפרסם, להציג בכל דרך
שהיא, לבצע הנדסה חוזרת, לעבד ולתרגם מידע ו/או תוכן ו/או מרכיב כלשהו
מהאתר, כולו או חלקו, להציג את האתר בעיצוב גרפי ו/או בממשק שונה מאלה
בהם הוצג ע"י המפעילה, מבלי לקבל את רשות המפעילה מראש ובכתב.
8.3. האמור בסעיף 8.2 לא יחול על העברת ו/ או הצגה של קישורים לעמוד הבית
של האתר ו/או לעמודים ספציפיים בתוך האתר (לרבות הצגת אלמנטים של
האתר בתוך מסגרת), אולם המפעילה שומרת על זכותה להורות להפסיק כל
שימוש בנ"ל, ככל שיהיה בו משום פגיעה בעסקי המפעילה.
8.4. השימוש המותר באתר הוא אך ורק שימוש פרטי הכולל צפיה ו/או ביצוע
רכישות באמצעותו בלבד, אשר מתאפשר באמצעות גישה לאתר באמצעות
דפדפני אינטרנט ושימוש בממשק האתר כפי נבנה ע"י המפעילה. חל איסור
מוחלט להפעיל ביחס לאתר כל יישום מחשב או אמצעי אחר, לרבות (אך לא רק)
תוכנות זדוניות ו/או רוגלות ו/או כל אמצעי טכנולוגי אשר מאפשר שימוש באתר
ו/או במידע הנמצא בו שלא למטרות הנ"ל, לרבות סריקה, העתקה או אחזור
אוטומטי של תוכן האתר, לרבות תוכנות המאפשרות ביצוע רכישות באופן
אוטומטי. כל שימוש באתר שאינו מותר על-פי סעיף זה לא ייעשה אלא באישור
מראש ובכתב של המפעילה.
8.5. אין לפגוע בזכויותיהם של משתמשים אחרים, לרבות בזכותם לפרטיות.
9. הרשמה לאתר
9.1. לעניין רישום לרשימת הדיוור של המפעילה ו/או לצורך קבלת תוכן שיווקי
והשימוש אשר יכול וייעשה על-ידי המפעילה במידה שימסרו הנרשמים למפעילה
ו/או מידע שיצטבר אודות המשתמשים באתר בקשר עם השימוש בו, לרבות שם
ושם משפחה, כתובת פיזית למשלוח, מספר טלפון וכתובת דואר אלקטרוני –
ייעשה בהתאם לדין ולמדינות הפרטיות בה ניתן לעיין באתר זה.
9.2. מסירה ו/או הזנה במזיד של פרטים שאינם נכונים – אסורים בהחלט ועלולים
להוות עילה אזרחית ו/או פלילית בהתאם לנסיבות. יודגש כי מסירת פרטים
שגויים גם שלא במזיד עשויה לפגוע בשירותים המסופקים על-ידי המפעילה
באמצעות האתר.
9.3. המפעילה רשאית, בכל זמן ובהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, לבטל רישום
לאתר ו/או להסיר מרשימות דיוור ו/או קבלת תוכן שיווקי ביחס למשתמשים אשר
יעשו באתר שימוש בניגוד לתקנון זה ו/או מדיניות הפרטיות ו/או יתנהגו באופן
שאינו הולם.
10. התיישנות והוראות שונות
10.1. המשתמש מודע, מסכים ומאשר כי תקופת התיישנות לכל טענה ו/או דרישה ו/או
תביעה נגד המפעילה תהיה שישה (6) חודשים. המשתמש והמפעילה מסכימים
כי האמור בסעיף זה מהווה הסכם לעניין תקופת התיישנות בהתאם לסעיף 19
לחוק ההתיישנות, התשי"ח – 1958.
10.2. כל שיהוי, ויתור, ארכה, איחור ו/או הימנעות מצד המפעילה במימוש כל זכות ו/או
בהצגת כל דרישה ו/או הגשת כל תביעה בקשר עם שימוש באתר שלא בהתאם
להוראות תקנון זה ו/או כל דין, לא ייחשבו לוויתור על כל זכות המפעילה לרבות
זכות תביעה ו/או הסכמה מצד המפעילה להמשך שימוש כאמור.
10.3. ככל שתנאי מתנאי תקנון זה יימצא בלתי-חוקי, בטל או בלתי אכיף מכל סיבה
שהיא, הרי הוא יפורש בפרשנות הקרובה ביותר ללשונו המקורית באופן בו יהיה
חוק, תקף ואכיף, ובמידה ופרשנות כזו אינה אפשרית, התנאי כאמור יבוטל מבלי
להשפיע על חוקיות ותקפות ההוראות הנותרות של תקנון זה ושל תנאי
הפרטיות.
ט.ל.ח.